نوشته های مِن

وب نوشته های یک پسر کُرد

رسیدن به اوج پستی پس از دو سال

with 2 comments

نکته:نترسید!این نوشته در مورد برادران بسیجی نیست!دیگه نمیخام از سیاست حرف بزنم چون میترسم سر خودم و وبلاگم رو با هم بدم به باد!
آقای منسون!چرا؟!چرا به فکر طرفدارانتون نیستید؟!چرا به «اوج پستی» آخرین آلبومتون گند زدید! راست میگن هر چی آدم پیرتر شه نظرش در مورد اطرافش عوض میشه!
آخرین آلبوم مرلین منسون «The High End Of Low» نام داره که دو سال بعد از آلبوم جنجالی «Eat Me, Drink Me«-که اصلا شبیه به کارهای قبلیش نبود-در تاریخ (19 می 2009)عرضه شده.
کاور این آلبوم نشون میده که آقای منسون هم دور سرشون هاله نور وجود داره!!البته قرمز رنگ!

دموی این آلبوم یک هفته قبل از انتشار آلبوم به صورت آنلاین قابل گوش دادن بود.شوکی که بعد از گوش دادن به دمو بهم دست داد خیلی زیاد بود!(البته نه به اندازه شوک انتخابات!)
این آلبوم دو سینگل به نام های » Arma-Goddamn-Motherf*ckin-Geddon» و » We’re from America»داره که فکر کنم مرلین فقط روی این دوتا آهنگ کار کرده و بقیه آهنگ ها رو به صورت تفننی ظبط کرده!
» Devour»اولین آهنگ از آلبوم 15 تراکی است.»بلعیدن!»درست مانند اولین ترانه آلبوم قبل»If I Was Your Vampire» یک آهنگ تقریبا آرومه…افکت های جالبی در این آهنگ استفاده شده به صورتی که آدم احساس بلعیده شدن میکنه!
» Arma-Goddamn-Motherf*ckin-Geddon»اولین سینگل این آلبوم که واقعا جالب کار شده که یک ویدیو از این آهنگ عرضه شده که به طور مفصل در موردش در نوشته های بعدی صحبت میکنم.
اوج فاجعه اینجاست…!.WOW.این آهنگ مثل اسمش شما رو در نهایت تعجب قرار میده!انگار این آهنگ برای کودکان زیر 13 سال و در کودکستان محل تولد مرلین ضبط شده!
» We’re From America»این اولین و آخرین آهنگ توی این آلبومه که میتونه قلبتون رو به تپش وادارکنه و آدرنالین خون رو تا حد مرگ بالا ببره!نتیجه این اعمال شیمیایی! باعث میشه که به صورت غیر ارادی همش بالا و پایین بپرید و گیتار برقی نداشتتون رو با تمام قدرت به اینور و اونور پرت کنید…!ریتم توی این آهنگ به طرز استادانه ای عوض میشه که باعث شده این آهنگ به شاهکار این آلبوم تبدیل شه.
بقیه آهنگ ها زیاد جالب نیست و اون سبک اصلی خودشو نداره.
و در آخر اگه دوست دارید صدای گیتار برقی تموم عصب های مغزتون رو به هم گره بزنه!یا اگه میخاید از فحش های آبداری که گوشتون رو نوازش میکنه و چند لحظه بعد موهای تنتون رو سیخ،!بهتره این آلبوم رو فراموش کنید!
اینجا میتونید این آلبوم رو دانلود کنید.
اینجا هم میتونید نسخه (Deluxe Edition) رو از طریق تورنت دانلود کنید

Written by سینا

2009/06/30 در 18:10

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام دوست من
    ممنون که سر زدی . فکر می کنم با هم روی این مسئله اتفاق نظر داریم اگرچه به نظرم کردها دچار اشتباه بزرگی شدند و دارند این فرصت خوب رو از دست می دهند و این برمی گرده به عملکرد بد دموکرات ها(اکثریت) و کومله متاسفانه کاش اونا منطقی تر از این عمل می کردند
    حالا تو که سنندجی با دوستات می تونید یه کارای بکنید مثل الله اکبر پشت بوما فکر نکنم خطر زیادی داشته باشه

    کولی وش

    2009/07/03 at 07:06

    • شاید حق با تو باشه.
      ولی تا اونجا بدونم کومله و دموکرات,چند مدت پیش از تظاهرات اعلام حمایت کرده بودن.

      سینا

      2009/07/03 at 09:26


بیان دیدگاه