نوشته های مِن

وب نوشته های یک پسر کُرد

صبح بخیر بالاترین

with 5 comments

آخرش من هم عضو بالاترین شدم!.تو این مدت به هر دری زدم تا تونستم یه دعوتنامه گیر بیارم.اما فکر کنم من خیلی خوش شانس بودم چون فقط چند ماه تو نوبت بودم…
امیدوارم بتونم در بالاترین مفید باشم و به تعهدات,خوب عمل کنم.
پ.ن:عجب کار تو بالاترین سخته! از بخت بد من سیستم امتیازدهی تغییر کرده و با ارسال یک لینک و نظر انرژی من به -187 کاهش یافت!
پ.ن:هنوز نمیتونم دعوتنامه ارسال کنم ولی اگه تونستم حتماً خبر میدم.

Written by سینا

2009/07/31 در 15:14

نوشته شده در اینترنت

Tagged with

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام دوست عزیز
    اگر تونستی بفرستی ما رو فراموش نکن.
    shayan.rezapour@gmail.com

    【BlaCkBoY【ツ

    2009/07/31 at 15:27

    • حتما.ولی فعلا نمیتونم نمیدونم چرا فرستادن دعوتنامه برای من غیر فعال شده.

      سینا

      2009/07/31 at 18:06

  2. «بالاترین»چیه؟؟؟راستی این قسمت مربوط به «نجف زاده» فیلتر شده؟!باز نشد……ممنون

    safa

    2009/08/07 at 10:08

  3. دسترسی ندارم لطفن لینکش را بذار

    سروش

    2009/09/06 at 09:16


پاسخی بگذارید

